1.) Zadovoljni ste rezultatima i niste iznenađeni.
Sve što vidite od rezultata je pozitivno i nemate ništa protiv toga da takve rezultate vidi bilo tko od vaše obitelji, prijatelja, poznanika, poslovnih partnera i dr. Autor ste većine sadržaja prikazanih rezultata te imate direktnu kontrolu nad njim. Gasite tab u web pregledniku i nastavljate s ostalim aktivnostima.
Sve što vidite od rezultata je pozitivno i nemate ništa protiv toga da takve rezultate vidi bilo tko od vaše obitelji, prijatelja, poznanika, poslovnih partnera i dr. Autor ste većine sadržaja prikazanih rezultata te imate direktnu kontrolu nad njim. Gasite tab u web pregledniku i nastavljate s ostalim aktivnostima.
2.) Gledate rezultate i niste sigurni što da mislite.
Osim profila na Facebooku koji je maksimalno zaključan nemate drugih
izvora nad kojima imate kontrolu. Većina rezultata nema nikakvu
vrijednost. Ime vam se prikazuje na nekoliko web foruma među popisom
osoba koje su dobitnici neke nagradne igre. U opasnosti ste da završite u
sljedećoj kategoriji ukoliko netko odluči objaviti kakav negativan
komentar o vama.
3.) Neugodno ste iznenađeni.
Niste niti znali da postoji toliko rezultata vezanih uz vas. Svoje ime i
prezime niste nigdje navodili niti u kakvom kontekstu, ali je netko to
učinio umjesto vas i time ste dovedeni u podređeni položaj. Ok, pronašli
ste jedan rezultat iz srednjoškolskih dana koji je normalan za te
godine, ali vam je pomalo neugodno i htjeli biste ga ukloniti. Ne želite
da takve rezultate vide vaši prijatelji, poslovni partneri i dr. Možda
tek krećete u lov na svoje prvo radno iskustvo i sigurno će poslodavac
ili poslovni partner provući vaše ime kroz Google tražilicu.
Pitate se – Što Google može učiniti za mene?
Pitate se – Što Google može učiniti za mene?
Za početak, Google je svjestan činjenice
da će njegovi korisnici povremeno htjeti ukloniti neželjene ili
zastarjele informacije iz rezultata pretraživanja te je ponudio set
usluga upravo za to. Nešto sam o tome već objavio pod naslovom ‘Kako ukloniti podatke iz Google rezultata pretraživanja?‘.
Vaš zahtjev za uklanjanjem nekog rezultata mora imati dobre temelje, a
koji se tiču toga da kontaktirate vlasnika sporne web stranice i/ili
autora spornog sadržaja te zamolite da se isti modificira ili ukloni.
Tada možete čekati da Google ponovno indeksira tu stranicu koja će tada
biti osvježena novim podacima ili možete posegnuti za sljedećim alatima
iz Googleove ponude kako bi ubrzali proces:
1.) Uklanjanje sadržaja
(Upotrijebite ovu stranicu da biste podnijeli zahtjev za uklanjanje
stranice ili web-lokacije iz Googleovih rezultata pretraživanja.) – daje
vam mogućnost da odmah nakon što je vlasnik sporne web stranice i/ili
autor spornog sadržaja napravio željene izmjene prijavite link kako bi
ga Google brže provjerio i ponovio indeksiranje. Ovaj postupak ne morate
prolaziti ako sadržaj nije uklonjen ili modificiran jer će Google takav
zahtjev odbiti.
2.) Alati za webmastere
– ovo koristite na web stranicama nad kojima ste stekli pravo
vlasništva te ih možete u potpunosti ukloniti ili modificirati po želji.
Google će vam ponuditi puno kvalitetnih informacija na osnovu kojih
možete birati smjer u kojemu želite ići. Alati za webmastere nešto su
što ne smijete ignorirati kada imate svoju web stranicu. Jednostavno,
kvalitetno, brzo i besplatno – to će vam pružiti alati za webmastere.
3.) Zahtjev za uklanjanje stranice iz privremene memorije
– koristite kada je sporni sadržaj modificiran ili uklonjen, ali se i
dalje pojavljuje kao dio privremene memorije. Svima poznati ‘Google page
cache’ tada će odbaciti staru verziju arhive te preuzeti i prikazati
novu.
4.) Uklanjanje osobnih podataka
– iako je u današnje vrijeme gotovo nemoguće neki podatak zadržati
sasvim osobnim zbog eksponencijalnog rasta broja objava potaknutih sve
većom dostupnošću raznih uređaja stalno spojenih na Internet to ne mora
značiti da želite svoje osobne podatke dati svima na uvid. Google će vam
ovdje opet savjetovati da prvo kontaktirate vlasnika web stranice na
kojoj se neki vaš podatak nalazi i zamolite ga da isti ukloni. Ako vaša
zamolba nije urodila plodom tada se obratite Googleu putem četiri
trenutno dostupne forme na dnu stranice.
Što god učinili od ranije navedenog vaš dio posla je što se toga tiče gotov i tada preuzima Google. Ako ste zadovoljili njegove kriterije nema razloga da vaš zahtjev ne bude odobren.
Ono što nakon svega trebate učiniti je aktivno raditi na stvaranju sadržaja na web lokacijama nad kojima imate kontrolu.
Ako želite mogu nešto više o tome napisati u idućem blog postu, a do tada pročitajte sljedeće: Dominacija na tražilicama i jačanje reputacije pomoću kvalitetnog sadržaja, Zašto imati osobne web stranice?, Kreiranje i održavanje online reputacije putem foruma.
Ako želite mogu nešto više o tome napisati u idućem blog postu, a do tada pročitajte sljedeće: Dominacija na tražilicama i jačanje reputacije pomoću kvalitetnog sadržaja, Zašto imati osobne web stranice?, Kreiranje i održavanje online reputacije putem foruma.
Kako bi uvijek bili u toku o svim podacima koji vas zanimaju, a dio su ponuđenih rezultata pretraživanja svakako koristite Google upozorenja tj. Me on the Web.
Jeste se upravo ‘guglali’? Što kažete na rezultate, jesu ok ili bi moglo i bolje? Koliko često to radite?
Nema komentara:
Objavi komentar