Školski portal
objavio je članak o sedam aplikacija i internetskih stranica koje će
nastavnicima i njihovim učenicima pomoći da bez puno muke pronađu
vrijeme za kreativnost u učionici. U nastavku donosimo poveznice i
kratke opise svake od njih.
Ova aplikacija
omogućuje učiteljima i učenicima da stvaraju konceptne mape, dijagrame,
obiteljska stabla i još štošta te pomaže učenicima da kreativno
razmišljaju i organiziraju činjenice. Mogućnost dijeljenja datoteka čini
ovaj alat primjerenim za suradnju s drugima.
Ova online ploča
omogućuje učenicima međusobnu interakciju u realnom vremenu te
dijeljenje materijala i bilješki. Učenici mogu crtati te dodati tekst i
slike koje cijeli razred može gledati, što im daje priliku da budu
kreativni i vide koliko drugi učenici drugačije razumiju određenu
lekciju.
Google Maps je
kreativan način poučavanje o zemljopisu, matematici, jeziku i
umjetnosti. Koristite opciju „Earth Picker“ da biste nasumice izabrali
lokaciju i zatim zadajte učenicima zadatak da otkriju o kojoj se
lokaciji riječ na temelju tragova znakova poput arhitekture, spomenika i
okruženja.
Odaberite Ted Talk da
biste nadahnuli neku lekciju i potaknuli kreativnost svojih učenika o
toj temi. Video kao medij privlačan je svim tipovima učenika zato što
sadrži vizualne, auditivne i čak kinestetičke aspekte, ako poslije
angažirate učenike nekom „hands-on“ aktivnošću. TED ima rastuću
knjižnicu videa koje možete koristiti za gradnju lekcija.
Učenici koriste
iAnnotate za pravljenje digitalnih bilježaka, koristeći se alatima poput
kemijske olovke, markera te čak i fotografijama. To učenicima omogućuje
da upotrebljavaju uspješnu taktiku pomnog čitanja u digitalnom svijetu
te izraze kreativnost načinom zapisivanja svojih bilješki. Učiteljima je
ovo, pak, odličan alat za ocjenjivanje.
Koristite se ovom
platformom za bloganje ako radite s mlađim učenicima da biste stvorili
„priče za učenje“ – međusobni trud učenika, učitelja i obitelji da
podijele svoj rad.
Ova aplikacija
omogućuje učenicima da stvaraju skice, bilješke, ideje, i kod kuće i na
nastavi. Mogu stvarati dijagrame i grafikone s pomoću jednostavnog alata
„olovke“, što olakšava zapisivanje bilježaka na „papir“ u kreativnijem
obliku.
Tehnologija omogućuje i olakšava više
nego ikad prije nastojanje da učionicu održimo kreativnom bez trošenja
vremena na dodatne aktivnosti, bez obzira na to zapisuju li učenici
bilješke kreativnije ili jednostavno pišu priču da bi je podijelili s
prijateljima i obitelji.
Napomena:
Autor članka Taylor Lund voli
proširivati znanje, iskustva i lekcije naučene u učionici i izvan nje.
Cilj je pomoći učiteljima i učenicima da shvate kako bi kreativnost
uvijek trebala biti vidljiva i nadohvat ruke.
Skole.hr
Autor je uklonio komentar.
OdgovoriIzbriši