ponedjeljak, 7. siječnja 2013.

Pripreme za razvoj softvera(28)

Školsko natjecanje - prezentirati ili ne?

Nakon svih priprema koje sam imao na blogu ova kategorija se pretvorila u najbrojniju.
Dva je tjedna do prve ne obavezne prezentacije na školskom natjecanju pa ću se malo na osvrnuti u ovome i sljedećem postu.


Školsko natjecanje

Ideja da bi učenici mogli i na školskom natjecanju prezentirati došla je 2011. I ta ideja je provodila isto 2012., a bit će i sada 2013.
Sigurno je pitanje za školsko povjerenstvo dati učenicima da prezentiraju ili ne?
Bitno je naglasiti da dosta ovisi i o vremenu koje taj dan imate na raspolaganju.
Reći ću iz svoje perspektive. Kada je došla ideja činila mi se odlična. Ali na sam dan školskog natjecanja samo školsko povjerenstvo ima previše posla i problema tako da sam prve godine preskočio tu ideju. Godinu dana kasnije ista stvar, ali tada sam dan prije prezentirao pred učenicima koji su se pripremali za školsko natjecanje. Pričajući sa ostalim profesorima iz cijele Hrvatske čuo sam da zapravo jako mali broj prezentira na školskoj razini. Kao glavni razlog navodili su nedovršenost rada, nikakav značaj prezentacije te nedostatak vremena.
Treba reći da nedovršenost rada nikada ne bi trebao biti problem jer nije cilj sve prezentirati nego predstaviti ideju. 

Zaključak

Svakako bih želio naglasiti da bi bilo jako korisno za učenike da za vrijeme školskog natjecanja učenik održi prezentaciju rada kako bi stekao iskustvo u vještini javnog nastupa.

Nema komentara:

Objavi komentar