ponedjeljak, 21. siječnja 2013.

Izvještaj - školsko natjecanje(2)

Evo prošla su 3 sata rješavanja algoritamskih zadataka. Bilo je tu svega od jednostavnog zadatka pa sve do malo razmišljanja. Samo natjecanje proteklo je bez puno žalbi ili pitanja.
Trenutačno je na redu evaluacija rješenja, a dok se rješenja evaluiraju mi smo iskoristili priliku i porazgovarli sa natjecateljima osnova informatike. Pa pogledajmo što su rekli.
  • Sretno svim natjecateljima!
  • Nismo cijelo gradivo obradili na nastavi, ali mislim da bi uz malo sreće mogao proći dalje.
  • Bio sam na natjecanju lani, pa mislim da mi iskustvo može pomoći.
Evo sada kada objavljujem ovaj članak vidim da su natjecatelji iz kategorije algoritama napravili odličan posao, a sada je red na osnove informatike.
Sretno dalje!   
Dario Sindičić:
"Zadaci u 1. podskupni SŠ bili su osrednji. Najteži je bio 3.zadatak zavn zaporka na kojem su programeri proveli najviše vremena. Zadaci su ove godine bili na puno višem nivou. Ja sam imao 192 bodova i jako sam zadovoljan. Bio sam gotov za 1 i pol veremena. Ostalo sam vrijeme provjeravao točnost rješenja. Tih sam 8 bodova izgubio na nekoj glupoj grešci. "

Nema komentara:

Objavi komentar