petak, 14. prosinca 2012.

Pripreme za razvoj softvera(15)

Evo nas i u 15. lekciji u kojoj ćemo se baviti još malo dizajnom. Nakon što smo prošli Fitsov zakon, white space i komparirali smo izglede korisničkih sučelja. Ostalo je još par stvari koje treba reći, pa krenimo. 

Primjeri

  • http://en.wikipedia.org/wiki/Human_interface_guidelines - Vrlo korisno za pročitati, upute za izradu User Interface-a za razne operativne sustave i sl. Ovdje možete naučiti kvalitetno razmišljati o izradi sučelja, što je puno bolje nego samo kopirati tuđa sučelja ili još gore, niti ne kopirati nego raditi bez plana. :)
  • http://dribbble.com - Najbolji svjetski dizajneri kolektivno dijele svoje radove, pa možete vidjeti kakvi su trendovi, šta se traži na svjetskom tržištu aplikacija i kako vaši radovi moraju izgledati da budu konkurentni svugdje u svijetu. S njima se uspoređujte, njihove radove kopirajte i učite iz njih i napredovat ćete profesionalno brže nego vaši vršnjaci i kolege. Uvijek se mjerite s najboljima! 
Nakon što sam vam pokazao par primjera, pogledajte još jednom tekst o web stranici Awwwards i primjeru User Interface. Ako bolje pogledate možete vidjeti da nije poštivano pravilo "bijelog prostora" o kojem smo više govorili u prošloj lekciji. I sada kada ste to sigurno ne primijetili možete vidjeti zapravo pravilo "bijelog prostora".
Rekli smo ja mislim sve što se može reći o dizajnu na način da vam se može pomoći da shvatite kako upoznati umjetnika u sebi. Nastavljamo dalje i u sljedećoj lekciji idemo na još neku informatičku temu.

Nema komentara:

Objavi komentar